Naša Ivana Solunac je bila učesnica na konferenciji „HR of tomorrow“ koja se održala prošle nedelje u Berlinu. Sa nama je podelila jedan od vrednih uvida sa ove konferencije.
Ivana:
„Iskustva i case-ovi raznih kompanija kao što su Porsche, Microsoft, DHL i druge na konferenciji „HR of tomorrow“ u Berlinu kažu mnogo toga, a otvorena razmena o uspesima i problemima na koje se nailazi i networking sa učesnicima još više.
Uvida je mnogo, a evo jednog koji bih izdvojila.
Biznis kontekst se menja i više se ne može dugoročno predviđati. I ovo je važno da razumemo na pravi način iz dve ključne perspektive. Prvo, možda je najvidljivije u IT svetu, ali tangira bukvalno sve industrije. Drugo, organizacije treba da se vode svojom dugoročnom vizijom, kao destinacijom gde želimo da stignemo, ali strateško upravljanje mora biti „sad i ovde“.
Organizacije koje svoje kapacitete budu gradile na način da su sposobne da svoju strategiju i taktike prilagođavaju „just in time“ kontekstu u kome posluju a da ne odstupe od svoje vizije imaće sadašnjost i budućnost.
Kada ovo posmatramo kroz prizmu L&D strategije, ona treba da ima visoku fleksibilnost i prilagodljivost, udaljavajući se od koncepta „one size fits all“ a približavajući se struktuiranim re-skilling i up-skilling projektima, kako u oblasti razvoja leadership-a tako i u tehničkim znanjima.“