Biznis transformacija sama po sebi nosi mnogo novog, izmenjenog i nepoznatog.
U svetu novog i ne toliko poznatog, struktura je ono što daje stabilnost i predviđanje koraka koji nas vode ka zacrtanom cilju transformacije.
Struktura je neophodna u finansijama, koliko transformacija košta, u šta i koliko treba investirati da bi se i koliko dugoročno sve to isplatilo.
Struktura je neophodna u portfoliu i klijentima, koje sve usluge/proizvode razvijamo i uvodimo u portfolio, koje isključujemo i kojim to redom radimo.
Struktura je neophodna u procesima i poslovnim praksama, koji procesi i prakse nam trebaju u budućnosti, kako ih uvesti i kako ih učiniti praktičnim za organizaciju, a koje jednostavno ukinuti jer samo troše organizaciji energiju. Kako da procese i prakse digitalizujemo i učinimo lakim za razumevanje i primenu.
Struktura je neophodna u organizacionom smislu, kako ćemo se organizovati, koji profili nam za budućnost trebaju, kakve organizacione vrednosti treba negovati da bi transformacija uspela i kojim sve to redom uvoditi, menjati i unapređivati.
Struktura u komunikaciji – ovo je najlakše objasniti da koraci u komunikaciji treba da budu takvi da se svi osećaju u najmanju ruku blagovremeno informisanim o koracima transformacije, a još bolje uključenima uvek kada je to izvodljivo. Bilo da pričamo o internoj ili eksternoj komunikaciji, neka ona prati to što radimo jer ključne promene naš klijent ili zaposleni treba da čuje od nas, a ne od nekog drugog.
Transformacija traži strukturu, red i kvalitetnu komunikaciju u svim segmentima poslovanja, dajte joj to što joj treba da bi bila uspešna.