LOTSE portfolio usluga
GENfusion PROGRAMI
Kad je tema na „seen“, potreban je „response“

Zašto GENfusion program?
Generacijske razlike su oduvek postojale, a već dugo su prisutne kao jedna od najčešćih tema u savremenom biznisu – primećujemo ih, pričamo o njima, ali pravi odgovor na ovaj izazov izostaje.
Intenzivan rad sa klijentima u godinama za nama nam je pokazao da generacijski jaz značajno utiče na pad produktivnosti, povećanje fluktuacije zaposlenih i izazove u regrutaciji i selekciji, međuljudskim odnosima i razvoju zaposlenih.
Pravo pitanje za sve u biznisu je kako sa svih 5 generacija istovremeno i da to radi u praksi!
GENfusion je sistemski pristup koji doprinosi unapređenju međugeneracijske saradnje u kompaniji i koji podrazumeva uključivanje različitih grupa koje imaju različite uloge tokom jednogodišnjeg programa.
GENfusion metodologija je zaštićena pri Institutu za intelektualnu svojinu RS u oktobru 2024. godine.
Opis GENfusion programa
GENfusion program počinje osvešćivanjem svih tema koje su ključne za međugeneracijsku saradnju u konkretnoj kompaniji i generisanjem ideja koje na nivou cele kompanije mogu značajno doprineti unapređenju međugeneracijske saradnje.
Centralni deo programa zovemo „Od ideje do realizacije“ i on podrazumeva rad na kreiranju konkretnih rešenja i pretvaranje njih u akcije a koje su primenjive na nivou cele kompanije.
Završni deo programa je sustainabiliy sesija u koju su uključeni svi učesnici jednogodišnjeg programa i svrha joj je da se napravi retrospektiva urađenog tokom programa i obezbedimo kontinuitet u daljim koracima koji se tiču unapređenja međugeneracijske saradnje.
Nosilac programa je klijentov GENfusion HUB, grupa koju čine pripadnici različitih generacija koji dolaze iz različitih sektora i sa različitih nivoa u organizaciji.
U program se na klljučnim tačkama uključuju predstavnici menadžmenta i ljudskih reursa u vidu snažne podrške ovoj temi.
Tokom programa kontinuirano radi neutralna grupa, LOTSE GENfusion HUB sačinjen od grupe profesionalaca različitih generacija, iz različitih industrija, različitih profesija. Uloga LOTSE GENfusion HUBa je testiranje predloženih rešenja i ideja od strane klijentovog GENfusion HUBa i davanje uvida u benefite i rizike predloženih rešenja. Ovim se obezbeđuje neutralna perspektiva od strane relevantne grupe.
Proces sertifikacije za GENfusion fasilitatora
Kako bi tema međugeneracijske saradnje ostala u kompaniji u fokusu i nakon jednogodišnjeg programa i nastavila da živi kroz kvalitetna rešenja, LOTSE tim je dizajnirao sertifikacioni program za nekoliko učesnika klijentovog GENfusion HUBa, sa svrhom da se interni zaposleni sertifikuju za kvalitetnu i zaštićenu metodologiju kako bi samostalno u okviru kompanija mogli da nastave da rade na temi koja je trajno tu i samo će se usložnjavati.
Proces sertifikacije traje 3 edukativna modula po dva radna dana i održava se uživo, radi se grupno u Beogradu.
Sertifikacioni modul se dešava nakon odslušana 3 edukativna modula, traje 2 radna dana , održava se uživo, radi se grupno u Beogradu.
Sertifikacioni proces vode isključivo autori metodologije GENfusion.
KONSALTING PROGRAMI



RAZVOJNI PROGRAMI

Imate na ključnim pozicijama ljude sa jakom stručnom ekspertizom i potrebna im je podrška da ubrzano razviju svoje liderske potencijale?
Želite da ponudite talentima, budućim liderima u svojoj kompaniji ubrzani profesionalni razvoj?
Potreban vam je strukturiran trening, coaching i mentoring za vaše zaposlene kreiran i vođen prema vašim potrebama?

Vašim timovima je potrebna podrška da se osnaže i jako doprinesu rezultatu kompanije?
U nekim timovima nedostaje fokusa i kompetencija, a imaju jak potencijal da to razviju i treba im pomoć?
Odlučili ste da neke timove potpuno reorganizujete i sada im treba da se brzo konsoliduju i počnu da prave rezultate?

Želite da vidite drugačija ponašanja i energiju u svojoj kompaniji?
Voleli biste da se oseti promena u načinu rada i odlučivanja u vašoj kompaniji?
Treba vam promena u organizacionoj kulturi i pomoć da je stvarno sprovedete, a da ne ostane sve na rečima i posterima na zidu?
Želite dobru priču o firmi koja kruži po tržištu?